Silniki Jaguar / Land Rover - Silnik 3.0 R6 24V MHEV 400KM (AJ300)

Wyświetleń: 1003
MotoBenzyna

Silniki Jaguar / Land Rover

stosowane w:

JaguarLand Rover

Silnik 3.0 R6 24V MHEV 400KM wszedł do produkcji w 2019 r i jest połączony z silnikiem elektrycznym o mocy 48V  tworząc lekką Hybrydę .To najmocniejsza odmiana z tej rodziny którą znajdziemy pod maską  Range Rovera.Nowoczesna jednostka zaawansowana technologicznie wyposażona we wtrysk bezpośredni o ciśnieniu 200bar z podwójnym doładowaniem typu Twin-Scroll .Konstrukcja wykonana ze stopu aluminium z zintegrowanym kolektorem wydechowym wyposażony w zmienne fazy rozrządu VVT.Jednostka charakteryzuje się wysoką kulturą pracy świetną dynamiką oraz bardzo dobrymi osiągami.

!Specyfikacja

Rodzaj układu:6-cylindrowy

Ilość zaworów:24

Typ wtrysku:bezpośredni

Turbosprężąrka

+Zalety

  • nowoczesna konstrukcja
  • wysoka kultura pracy
  • bardzo dobra dynamika
  • napęd Hybrydowy !

-Wady

  • wysokie koszty serwisu

Informacje serwisowe

Rozrząd: Łańcuch.

Ilość oleju silnikowego: . L, typ oleju: Motul 0W20, wymiana po ..

Przegląd serwisowy co ..

Dobrze współpracuje z instalacją LPG

Średnia (głosów 0):
(0)
Trwałość
0.0/10
Utrzymanie
0.0/10
Dynamika
0.0/10
Głosy według opinii użytkowników:00

Czy poleciłbyś ten silnik?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 3

Najbardziej awaryjna część silnika

Silnik
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Rozrząd / Wariator
zagłosuj
Układ wtryskowy
zagłosuj
Elektryka, cewka
zagłosuj
Sonda lambda
zagłosuj
Awarie drobne
zagłosuj
Dodaj opinię