Silniki BMW Serii M - Silnik 2.0 R6 24V 150KM (M50B20)

Wyświetleń: 634
Silnik 2.0 R6 24V 150KM (M50B20)

Silniki BMW Serii M

BMW

Silnik 2.0 R6 24V o mocy 150KM produkowany był w latach 1989-1994 i zasilał samochody BMW serii 3 E36 oraz BMW serii 5 E34.Jednostka sześciocylindrowa rzędowa z podwójnym wałkiem rozrządu blok wykonany z żeliwa a głowica ze stopu aluminium.W 1992 roku silnik został poddany modernizacji i wtedy wprowadzono pierwszy raz w silnikach BMW zmienne fazy rozrządu nazywane Vanos (wersje M50TUB20 oraz M50TUB25). W opinii kierowców jednostka uchodzi za bardzo trwałą oraz mało awaryjną a dynamika oraz kultura pracy jest zadowalająca.

!Specyfikacja

Rodzaj układu:6-cylindrowy

Ilość zaworów:24

Typ wtrysku:wielopunktowy

+Zalety

  • trwała konstrukcja
  • niska awaryjność
  • dobra dynamika
  • dobre osiągi
  • przyzwoity poziom spalania

-Wady

  • koszty serwisu oraz części
  • awarie osprzętu

Informacje serwisowe

Rozrząd: Łańcuch.

Ilość oleju silnikowego: 5.8-6.5 L, typ oleju: Castrol 5W40, wymiana po 15.000 km lub 2 lata.

Przegląd serwisowy co 2 lata.

Dobrze współpracuje z instalacją LPG

Średnia (głosów 0):
(0)
Trwałość
0.0/10
Utrzymanie
0.0/10
Dynamika
0.0/10
Głosy według opinii użytkowników:00

Czy poleciłbyś ten silnik?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj
Suma głosów: 1

Najbardziej awaryjna część silnika

Silnik
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Rozrząd / Wariator
zagłosuj
Układ wtryskowy
zagłosuj
Elektryka, cewka
zagłosuj
Sonda lambda
zagłosuj
Awarie drobne
zagłosuj
Dodaj opinię