Silniki BMW Serii M - Silnik 5.0 V12 24V 300KM (M70B50)

Wyświetleń: 573
Silnik 5.0 V12 24V 300KM (M70B50)

Silniki BMW Serii M

BMW

Silnik 5.0 V12 24V 300KM był produkowany w latach 1987-1996 i zasilał samochody BMW serii 7 E32 oraz serii 8 E31.Konstrukcyjnie silnik podobny do odmian 2.5l M20 połączonych pod kątem 60 stopni,blok silnika oraz głowica wykonany z aluminium w celu zmniejszenia wagi.W silniku zastosowano wiele nowoczesnych rozwiązań takich jak elektroniczna przepustnica,hydrauliczne podnośniki zaworów oraz łańcuch rozrządu.Te zabiegi miały przyczynić się na zmniejszenie kosztów serwisowych wymiany rozrządu oraz regulacji zaworów.Jednak trzeba pamiętać że jest to bardzo zaawansowana jednostka której obsługa serwisowa oraz części są bardzo wysokie i wymagają regularnej wymianie maksymalnie co rok.Po za tym potencjalny użytkownik będzie usatysfakcjonowany osiągami wysoką kulturą pracy oraz wyśmienitą dynamiką.

!Specyfikacja

Rodzaj układu:12-cylindrowy

Ilość zaworów:24

Typ wtrysku:wielopunktowy

+Zalety

  • trwała konstrukcja
  • wysoka kultura pracy
  • świetne osiągi
  • rewelacyjna dynamika

-Wady

  • wysokie koszty serwisu
  • wysokie ceny części
  • wysoki poziom spalania
  • awarie układu paliwowego
  • problematyczna elektronika

Informacje serwisowe

Rozrząd: Łańcuch.

Ilość oleju silnikowego: 7.5-8.0 L, typ oleju: Castrol 5W40, wymiana po 15.000 km lub 1 rok.

Przegląd serwisowy co 1 rok.

Niezalecany do instalacji LPG

Średnia (głosów 0):
(0)
Trwałość
0.0/10
Utrzymanie
0.0/10
Dynamika
0.0/10
Głosy według opinii użytkowników:00

Czy poleciłbyś ten silnik?

Tak
zagłosuj
Nie
zagłosuj

Najbardziej awaryjna część silnika

Silnik
zagłosuj
Katalizator
zagłosuj
Rozrząd / Wariator
zagłosuj
Układ wtryskowy
zagłosuj
Elektryka, cewka
zagłosuj
Sonda lambda
zagłosuj
Awarie drobne
zagłosuj
Dodaj opinię