Silnik 1.2 12V THP / PureTech dodano: 21.10.2019

witam, posiadam SAMOCHOD PEUGEOT 2008 rocznik 2015 , awaria swiec, czyszczony smok olejowy, teraz znowu błąd awaria silnika, przy predkosci 110 -130 km zapala sie serwis błąd P15A8, CZY MOZNA TO UZNAC ZA WADE FABRYCZNA I ZGLASZAC DO PEUGEOTA PISMO O NAPRAWE TEGO SAMOCHODU ? pozdrawiam

Silnik 1.8 16V Zetec dodano: 21.10.2019

Ekonomiczny do czasu, awarii termostatu etc, w lpg po 40k km zawory się rozklekotały, remont 2k pln, Trzeba uważać.

Silnik 2.5 T5 20V B5 254T3 dodano: 21.10.2019

Dynamika silnika rewelacja, po awarii układu chłodzenia panewka przekręcona i silnik do remontu. Dziwne, że tylko w Fordach, jakby z innego stopu blok odlany. Spalanie LPG też ok, ale po awarii i remoncie oszczędności poszły w niepamięć. Silnik fajny, acz ryzykowny, niewielu jest ludzi umiejących zdiagnozować pierwsze oznaki prowadzące do uszkodzenia.

Silnik 2.5 V6 Duratec dodano: 21.10.2019

218k k,m w LPG przejechane 117k bezawawryjnie. Pancerny motor, cały czas na pełnym syntetyku, wymiany raz w roku albo co 15k, w skrzyni 6 byłby super, skłania do oszczędnej jazdy, ale jest czym wyprzedzać. Brzmi miło.

Silnik 1.6 16V HR16DE dodano: 21.10.2019

Na LPG przejechałem 185tyskm, instalacja zwróciła się w niecałe 15tys kosztowała mnie 2850zł, auto spala 9 do 10L LPG, wymieniam, filtry, świece,olej, 8 lat bez problemów.

Silnik 1.2 16V DIG-T HR12DDT dodano: 18.10.2019

Mam go w QASHQAI, który nie jest taki lekki i daje radę, 132koni z turbo fajnie jedzie, bardzo cichy silnik przejechałem już 142tys. jestem bardzo zadowolony, a sceptycznie podchodziłem do niego

Wybierz najlepszy typ silnika

TSI
zagłosuj
T-Jet
zagłosuj
THP
zagłosuj
TCe
zagłosuj
EDIT
zagłosuj
EcoBoost
zagłosuj
i-VTEC
zagłosuj
GDI
zagłosuj
SkyActiv-G
zagłosuj
MIVEC
zagłosuj
DIG-T
zagłosuj
VVT-i
zagłosuj
Suma głosów: 4895